Silver Pointer

Ridklubbar

Eftersom jag är klubblös och inte vill gå med i någon klubb och tycker det är allmänt jobbigt med personer som bjuder in en till en klubb utan att fråga. När jag var klubbägare föll de mig aldrgi in att jag skulle bjuda in utan att fråga. Man verkar liksom jobbig då. Till allla som barar bjuder in, fråga ist. Du blir automatiskt mycket artigare.
För att då undvika detta tycker jag att det ska finnas ett alternativ där man kan ignorera ridklubbsförfrågningar.
Precis som när man kan ignorera medlemmar så stänger man helt enkelt av den funktionen. Så när någon klubbägare bjuder in står det helt enkelt "Spelaren kan inte ta emot inbjudningar för tillfället" eller liknande. Då jag stör mig på spam.
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback