Silver Pointer

This is Bella

Hej, mitt namn är Bella Mcdawn! Jag är 14 år och jag bor i Silvergladebyn, mina hästar är uppstallade vid Fort Pinta som också är mitt hemstall.
Jag är för det mesta glad men ibland har jag mina sämre dagar. Jag tycker om att umgås med personer som är flummiga, har humor inte är rädda för att säga vad de tycker och visar respekt. Min favoritplats i Jorvik är nog Steves gård eller vid GÅD championatet :3
Det lopp som jag hatar är Den Lilla hoppbanan och Hollow Woods tävlingen.
 
Mitt favorit lopp är Marleys Hoppbana och Vale Dale Tävlingen. Mitt favorit championat är nog GÅDC eller FGC.
 
 Jag tycker att det är väldigt roligt att skapa outfits och fota. Jag ser ett väldigt stort i att redigera bilder och manipulera. Jag redigerar alla bilder i Gimp.
 
 
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback