Silver Pointer

MMORPG.

Nu såhär på morgonen satt jag och sökte lite på googgle om saken ''MMORG''. 
 
MMORPG,  massa olika online spel och de flesta är till och med beroende framkallande. Alltså att folk fäster sig vid det, eller ja, de kan inte sluta spela. Jag hittade imorse en MMORPG lista om massa olika spel de hade gjort och vissa som var beroendeframkallande och bla bla. Där låg Starstable..
Ser ni?
 
Starstable är faktist ett beroende framkallande spel. Jag, Hanna Silverlund kan inte heller sluta spela, har så grymt svårt för det. Nu på senaste tiden har jag faktist kunnat slita mig, men förra året blev alltid skit sur på mina föräldar när de bad mig stänga av.
 
Varför är det beroende framkallande?

Jag tror mest att folk tycker det är så spännande när det kommer nya uppdrag. Vissa måste bygga upp rykte för att kunna göra speciella uppdrag, tex som hos Mario. Då känner man ju ofta press att man måste logga in för att inte hamna efter med ryktet och sånt. Man måste även sköta sina hästar för att de ska vara snabba och va på bra humör. Vissa måste levla för att få snabba hästar. Det finns hur mycket anledningar som helst till att man måste logga in stortsätt varje dag!
 

Jag har funderat länge på att slita mig från detta. Slita mig från Starstable. Det är jätte svårt eftersom man inte vill hamna efter och sånt strunt.
 
Detta är vad jag tror/tycker, och jag står för min åsikt. Jag tål kritik!
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback