Silver Pointer

Min lista för SB

Hej, imorrn är det Onsdags uppdatering som alla redan vet :) Och här min lista som jag har när jag ska in i SB :3
Allt detta kommer att förhoppningsvis bli gjort imorgon :)
 
  • Vänta på Thea/Hon väntar på mig
  • Vi kommer att skypa+att jag går på "Stör ej"
  • Vi gör uppdragen i egen takt så vi inte stressar varran
  • Jag kommer att ha Angelwhisper och min Grön/Svart/Vita outfit
  • Jag kommer först att shoppa med mina JS sedan kanske sälja lite Rosetter för att slippa använda SC
  • När jag kommer till Jorviks Stall ska jag skaffa det som hemstall
  • Jag ska ta min tid att beundra det nya och njuta av Jarlaheim
  • Jag kommer nog stanna i Gröndal en stund för att bara utforska
  • Om det finns hemliga platser ska jag försöka hitta dom
  • Jag ska stirra på grisarna som hoppar i hagen
  • Kanske byta frisyr om det finns någon snygg
  • Stå och stirra ut den sida som inte har öppnat i SB
  • Ska utforska Jorviks Stall NOGA
  • Ofc besöka Paddockön
  • Jag kommer gå brb i alla chatter på SS/Skype
  • Om det finns någon/några nya funktioner är jag lycklig att få testa dom 
  • Ställa mig så nära RH jag kan på SB sidan och sukta alla som inte kan komma över (evil mode activate)
  • Om man måste sova över på uppdraget som man behöver göra för att komma över till SB ska jag göra det!
  • Jag ska fota det mesta, men främst huvuduppdragen
Detta var nog allt jag hade på min lista. Kanske kommer på något i efterhand. MEN OMG TAGGA SB IMORRN!! TÄNK ATT DET ÄNTLIGEN ÄR DAGS :DDD
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback