Silver Pointer

Ledsen.

Detta är ett plötsligt bestlut. Väldigt plötsligt.
 
Jag har valt att sluta blogga. Och ta en paus från sso tills Södra Jorvik kommer. Jag har tröttnat så himla mycket på stress, logga in, blogga, skapa rykte och blablabla, dag ut och dag in. Jag är trött på det här nu!
 
Jag vill kunna leva mitt liv utanför starstable med mina riktiga kompisar, och kunna satsa på skolan. Jag börjar redan nu samla poäng för mina betyg som kommer om ett år, och jag vill få bra betyg sen. Så jag slutar att blogga, och tar en såkallad paus från sso. (Tills Södra Jorvik kommer, snart.)
 
Vad jag själv vet kommer jag inte skapa någon ny blogg, eller blogga nån annan stans. Nu är jag bloggfri!
 
Så puss på er läsare. Ett sista hejdå 
 
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback