Silver Pointer

Goldking

Tydligen hade jag glömt att göra en presentation av Goldking. Då gör jag det nu istället :)
Goldking eller Kungen är en 10 årig Morab Hingst som bara är för cool ;) Han är 157 cm hög och är inte ett dugg rädd för något. Ja, förutom för Fåglar, hehe.
Goldking är en allround häst men har en förkärlek för att springa fort. Så länge det går fort så bryr han sig inte om något annat. Jag köpte Goldking för att jag ville ha en snabb och uthållig häst som verkligen gillar och njuter av att springa.
Kungen är väldigt lojal men samtidigt självständig. Han kan göra det mesta själv men vill gärna ha uppmärksamhet. Det märks att han trivs i mitt stall med mina andra hästar där han har ledarrollen efter Angelwhisper.
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback