Silver Pointer

Det finns faktiskt en ignoreraknapp....

En av de saker som stör mig mest är att det finns personer som bråkar om ja gud vet vad i Global. Jag menar 1.Ta det i en chatt där alla inte ser. Och 2. Det mest uppenbara av allt, IGNORERA VARRAN FÖR GUDS SKULL. Tror ni fan att det är kul för de som läser i global att se när ni bråkar. Ni skickar massa dumt till varran när ni lika gärna kan ignorera varandra! Det är inte så jävla svårt. Sso införde ju den funktionen för att man ska slippa bråk. Jag gör det när någon börjar mucka mot mig, liksom. "ouups, jag bara råkade igga dig nu :)"
 
Varför håller vissa på så? Vill ni ha uppmärksamhet? Vill ni visa att ni e coola för att ni har en hater, visar att du kan käfta emot? Vad är det ni håller på med? DET ÄR HELT FEL. Ser man an antydan till bråk, bara lägg av! Börja inte du också, bara säg lite snällt att nu iggar jag dig. Inget mer kan hända :) Personen i fråga kan inte kontakta dig på något sätt i SSO. Problemet löst.
 
Behövde bara skriva av mig lite. Jag blir bara så GAAHH jäkla irriterad.
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback