Silver Pointer

Vad mina kategorier innebär

Jag gör detta inlägg ihopp om att ni ska förstå vad mina Kategorier på bloggen betyder ;)
C.E.D-Är då alltså inlägg som handlar om Global Energy Domination. uppdrag m.m
Dark Core-Samma som ovan ^
Idélådan-Kanske lite svår att förstå, men det är alltså idéer och förbättringar kring spelet. Alltså önsefunktioner och ev. önskemål om inlägg på bloggen ;)
Mina vänner- När jag har vart med vänner på SS, de måste ju också ha en kategori ;D
Lördagar-Starcoins, det som händer på Lördagar helt enkelt ;)
Utrustning-Vart man köper utrustning, den bästa utrustningen och vart den finns.
Veckans- Veckans... är olika saker, som t.e.x. Veckans outfit, Husdjur, Häst, Kompis eller något helt annat :D
Tips-Är alltså tips på ridbanorna i Jorvik, eller snabbaste vägen till Vale Dale m.m
 
Det var nog de flesta av Kategorierna, tar inte alla då jag hoppas att de ska vara självklara ;D







Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback