Silver Pointer

Presentation av Angelwhisper

Ja, jag tänkte då presentera mina hästar, och jag börjar i den ordning jag köpte dem :)
Detta inlägg är om Angelwhisper (Angel)
Angelwhisper är ett Jorvikiskt Varmblod som är 13 år gammal. Hon är svart/mörkbrun med vita strumpor. Hon har funnits vid min sida ända sedan början att den tid jag har spelat. Hon har alltid varit lojal mot mig och är helt underbar.
Angelwhisper är inte avlad ännu, men jag vet inte om jag känner för det. Hon är väldigt snäll i all hantering och äter det mesta. Hennes fader är en hopp häst av Jorvikiskt Varmblod, det är mamman också. Båda var mycket skickliga allround hästar som tävlat i hoppning, dressyr och terräng. Hon har ärvt gener från dom och hon är mycket bra i de grenarna.
Angelwhisper tycker att det roligaste som finns är att hoppa i skog/terräng. Då gör hon alltid små glädjeskutt efter varje hinder. Hon kommer väldigt bra överens med mina andra hästar och får mycket respekt och kärlek från dom.
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback