Silver Pointer

Upp på tak med Tiff

Hejsan c: 
Idag har försökt komma upp på taket på VG där det snart ska säljas hästar, (tror jag owo) och jaoo, det gick väl sådär c: När jag kom upp, ramlade Tiff ner, när Tiff var uppe kom jag inte upp, jag bara trilla ner.. xD 
Men det händer väl alla *host* :3 
 
Ja, vi va inte bara uppe på taket, vi gick lite över styr och gick på staketet också,HAHAH :D Men jag och Tiff hade väl allmänt kul tills jag stack till MC och brb:ade mig för att blogga x3  Ikvääll ska jag på möte med bästa klubbis, Dbc♥ Och imoorn kl 17.00 ska jag ha en hopplektion för alla medlemmar i RH, ska bli super kul! ♥ 
 
Men, ja kvällen rullar väl på, jag ska levla, blogga, flumma ha allmänt kul, hare gött, lingon kött!             (vad fick jag det där ifrån owo)
 
Jag kom upp ganska tidigt :D
Somsagt, Tiff kom typ inte upp, och när hon kom upp åkte jag ner ;-;
Det ska ska stå ''Tiff'' men sso censuerade de såklart :D
;________;
 
 
 







Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback