Silver Pointer

Stormrunner Aka Sleipner

 
 
 
 
Stormrunner aka Sleipner
Han är en 3 årig hingst med mycket temperamnet.
Han härstammar från en mycket skicklig Dressyr häst. Sleipner är 176 cm hög, han är helt kolsvart med lite antydan till blå. 
U: Daysoul
E: Everrunner
Jag köpte Sleipner av en tjej som heter Frida, hon kunde inte ha kvar honom eftersom han inte fick plats i stallet där hon bodde och fick alltså säljas. Jag reste då till Jorviks Stall för att hämta honom :D
Han är väldigt Hingstig och kan vara Aggresiv mot andra hästar och människor. Men då han inte är inriden så kommer detta att bli ännu svårare, jag behöver ju en utmaning :D Så jag har något att jobba med nu framöver, jag kommer då att planera några ridpass och hantering.
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback