Silver Pointer

Originella hästar....bortglömda?

Hej. Jag har en åsikt om alla orginella hästar. Alla som köpt liksom nya hästar när hästfunktionen kom, det känns som om dem har ''glömt'' sina orginella  hästar, när man läser deras bloggar dem bara om t.ex att dom ridit sin nya häst i skogen, eller att dem har upptäckt ställen och då rider dom på sina nya hästar, det känns som om många har glömt sina hästar som dom har haft storsätt hela sitt sso liv, upptäckt jorvik med dem, gjort spännande uppdrag med dem, gjort allmänt kul saker med dem men nu, nu rider alla sina nya hästar, jag tycker bara så synd om dem orginella, de får inte bli tävlade för att det inte har rasbonus, det måste vara snabba, de måste vinna,ja. Är trött på det, jag själv lägger ner sjukt mycket tid på alla mina hästar, jag tävlar fortfarnade Hoppe lite, och det kommer jag alltid att göra för att jag behöver inte alltid vinna! Det är enkelt att tänka så. Jag, Hanna Silverlund, jag lägger ner mer tid på Hoppe än på mina andra hästar, han är den jag älskar mest, och jag kommer alltid att göra det. Han har aldrig blivit bortglömd, det kommer han aldrig heller bli. Älskar dig som du är, även fast du inte är så snabb och inte har rasbonus. Det gör inget, för jag är inte ute efter din snabbhet, utan din fina personlighet. 
 
 





Ja tycker att det är en dålig sak med hästfunktionen, man rider bara runt på dem nya hästarna D:
Och dem som tror att det går bättre med en häst som har rasbonus har inte rätt eller jo kanske att det blir jätte jätte bättre som blir hästen inte snabbare ju eftersom ingen av hästarna har rasbonus på snabbhet...

2013-06-27 » 09:09:37

Jätte jätte lite bättre så*

2013-06-27 » 09:10:39

Men det är bara ett spel, thats it.

2013-06-29 » 12:53:27

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback