Silver Pointer

Hur min dag har varit

Idag har varit en bra dag.
Jag och min familj (Mamma och Pappa) åkte till stan (Stockholm) och åt på Japansk Resturang. Sedan gick vi till Gallerian och jag köpte Hollister kläder, 3 plagg. Shorts, en T-shirt och en Långärmas vid tröja :D
Efter det gick vi till Gina Tricot och jag köpte 2 tröjor och ngt mer. (Vet inte vad det heter x'D)
Sedan gick vi till bilen och åkte på lite Sightseeing runt för att kolla på alla affärer :)
 
Mina fina vänner och jag (Brunt hår, Jeans jacka)
 
När jag kom hem skyndade jag mig att köpa en sådan där underbar Frieser som nästan alla längtat efter. 
 
Det fick bli den mörkaste, den må vara mainstream. Men namnet är iaf unikt, Stromrunner heter han :D
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback