Silver Pointer

Älskade DBC ♥

Många har haft kritik mot DBC. Oftast att dom blir ignorerade, inte passar in osv. Jag har varit med ca. 1 vecka och trivs redan sjukt bra. Jag blir inte ignorerad, och jag känner att jag passar in i DBC, jag hör hemma lite halv flummiga,roliga, knäppa och världens bästa klubbar. Och jag älskar DBC, och kommer alltid atta göra. Tack för att DBC finns!

Ikväll, har jag haft världens mysigaste kväll med DBC, älskar er tjejor! 
Frestade Lindis med min frieser ;D 
Lindis och jag var sist xD 
Frestar inte så mycket ahahahah 
Lindis och jag kom typ 1243954605600 kilometer ifrån dom andra,HAHA xD
Jens jätte bra godnatt saga c':
 
Haft en underbar kväll med mina tjejor, älskar er! 
 
 






Hanna jag är glad att du trivs i DBC men du vet inte hur jag hade det,jag blev iggad av många kändes det som, kanske 2-4 som svarade,resten fortsatte med samtalet..och när ngn speciel loggar in blir de jätte glada:'C
Jag tycker DBC är en jätte härlig klubb,men det känns inte roligt eller schyst om bara vissa får svar tillbaka:c
/Stelliz

Svar: Det är synd att inte vissa trvis i DBC, vissa gör ju det, men hoppas du hittat en lite bättre klubb! :) / Hanna Silverlund
Bella Mcdawn

2013-06-25 » 22:29:33

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback