Silver Pointer

Wildtop :3

Hej! Idag ungefär klockan 14.00 ringde Clarie från VD till mig och pratade om en unghäst på 5 år som hon tyckte passade mig att rida in. Jag tackade artigt ja om att få rida in henne, ska bli kul! Hästen Clarie pratade om är en mörkbrunt Danskt Varmblod som heter Wildtop. Namnet är påhittat pga, hennes underbara man och hur vild hon ser ut. Därför fick hon namnet Wildtop! Wildtop, kan lastas, skos och är van vid rykting, hantering osv. Men inriden är hon inte. Därför ska jag göra det! Har jag tur sen när jag ridit in henne, kanske jag får behålla henne om Clarie inte vill sälja henne. :)
 
Clarie bad mig när hon ringde att komma klockan 20.00 att komma och kolla på henne i Valedale, vilket jag gärna gjorde!
Fick skjuts av pappa in till VD :3
Där stod hon!
Jag ville genast rida in henne, och det fick jag! Betalade 5000 JS för att få göra det, fick 20 sc av Clarie som tack för att jag red in Wildtop. c:
 
Lastade senare Wildtop och åkte hem! c8
(Mobba inte redigeringen!!!!)
 
Info:
Namn: Wildtop, kallas Wera.
Ålder: 4 ½
Höjd: 1,58 cm i mankhöjd.
Ras: Danskt Varmblod
Övrig info: Wera är en mycket snäll häst, både i hantering, skoning och lastning. Eftersom ingen ridit henne vet ingen hur hon är att rida. Men det kommer vi få se!
 
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback