Silver Pointer

Läsvärda bloggar!

Det finns ungefär 4-5 bloggar jag läser dagligen. Som jag tycker är roliga att läsa. Kommer att länka bloggarna med bild, och skriva vad jag tycker om den! Ni som äger bloggarna ska vara stolta, för era bloggar är bäst!
 
 Nicole Seaknight. Nico. Jag tycker Nico har en super fin blogg, fin header, fina bilder, och bra inlägg. Hon skriver roliga,intressanta, och blandade inlägg. Nico har även väldigt bra uppdatering! HISS TILL DIN BLOGG NICO!
 
Alicia Starnight. Alli. Alicia har en superfin blogg med fin header och bra blandade inlägg. Hennes inlägg publiceras ofta, vilket är kul att läsa då! HISS TILL DIN BLOGG ALLI! 
 
Lucy Westlake. Snus. Lucy har en jätte fin blogg, med blandade bra & intressanta inlägg! Hon uppdaterar väldigt bra. HISS TILL DIN BLOGG LUCY! 
 
Jenny Snowhill. Jenpen/Jen. Jenny har en super fin blogg, med väl arbetade headers, menyer m.m
Inläggen är intressanta och roliga att läsa, Jen har även mycket bra uppdatering! HISS TILL DIN BLOGG JENPEN!
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback