Silver Pointer

Kommer bli bad update några veckor framåt :c

Hej! Som sagt ska jag till Gotland och dit åker jag nu på Fredag det blir = ingen bloggning. Det kommer inte bli så mkt bloggning de här dagarna innan fredagen heller för imorn (söndag) ska jag sova hos min lill kusin med min syster tills på tisdagen eller onsdagen. På torsdagen ska jag packa, och på fredagen kl 5.30 åker jag hemifrån mitt hus, för det tar 2 timmar att åka hemifrån mig till färjan, sen tar färjan 3 timmar osv, osv. Ska se med pappa om jag kan ta med datan till Gotland eftersom min skoldata är bärbar :D Då kanske jag kan logga in på sso och blogga, men min farfar bor på en jäkligt stor gård, inte med djur då, men han har ett stor lada, ett stort hus, ett as stort växthus och ett stort land med jordgubbar,potatis, hallon osv. Och jag vill mest va ute med mina kusiner som också åker dit, och mina fastrar och jag vill ju va ute och bada, leka med mina kusiner va med min farfar och låtsas farmor, träffa Hilma mm. Så jag kommer nog inte anpassa mig så mycket efter SSO och bloggen, så ni vet. Ska höra med Bella om hon kan fixa mina hästar och mina OB uppdrag. c:
 
NU VET NI!
 Btw, ni kan ju följa mig på Instagram där kommer mycket bilder från Gotland komma upp! :D
Heter Hannaasphoto där, så klicka på begär så kanske jag accepterar! :D
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback