Silver Pointer

Dbc...♥

Detta är till kära DBC som jag älskar så himla mycket.
Dbc är en speciell klubb. Vissa gillar den, andra hatar den. Jag är den dom älskar den. Många känner att dom blir ignorerade, eller bara känner att de inte passar in. Visst, det är klart att inte alla kan trivas, det får man ju leva med.  Men om jag får gissa tror jag ärligt talat att mer än hälften av DBC inte känner sig iggade eller att de inte passar in. De flesta som inte gillar DBC har väl gått ut för länge sen, då kanske hela klubben är fylld av folk som inte känner sig iggade osv. :D Det är klart att klubbägarna står lite närmre andra folk i klubben, men de vill ju lära känna alla, kunna prata med alla. Men det är ganska svårt när 10-20 personer snackar i klubbchatten hela tiden. Visst är det bra att folk är aktiva. Min åsikt om DBC är, världens bästa klubb. Tre ord beskriver jag DBC med, och menar det upp till 10000%. Hade det inte varit för DBC hade jag slutat på Starstable. Jag kickades ur MW som jag stormtrivdes i, klart att jag blev krossad. Jag stod 2:a i kö till DBC när jag blev, och jag tackar gud ja för det, var på gränsen till att sluta då. Hade jag inte trivts så bra i DBC som jag gör, hade mitt sso spelande klingat iväg för länge sen. Tackar Jenny Snowhill April Starwood som verkligen kämpat med att få till denna klubb, för den är underbar. Älskar er, vill sjukt gärna att ni ser det här inlägget.
 
Med Diamond Bubbles Company kan man verkligen ha skit kul.
 
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback