Silver Pointer

Bella e inte död!

Bara utan internet D:
Jag är på mitt landställe där internetet från telefonen är segt som en snigel. Så det blir  att inläggen får vänta, men jag kan meddela att jag kommer att åka hem en stund idag för att ta hand om mina katter (dom är hemma)
Så det kanske blir lite inlägg om jag hinner logga in på datan då :)
Annars blir det KANSKE inlägg i helgen för min del. Som tur är finns Hanna till bloggens räddning! 
Btw! HANNA
Jag behöver bilder till en header! Skicka via e-post, jag behöver bilder på dig och alla dina hästar. Helst med när du rider alla och när du inte rider ngn av dom. Alltså utan ryttare. Sammanfattningsvis: En bild på dig och din häst, sedan en bild med bara hästen, bara ryttaren inte finns med. Upprepa det som står ovan med alla dina hästar, och ta gärna en bild där BARA gubben är med. GLÖM INTE att ha en grön outfit, den ska ha med vitt, grönt och svart ;)
Helst inte likadan som den som jag har på Xoxo skylten :D
nu tror jag att jag har fått med allt. Tills vidare...
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback