Silver Pointer

MEN PALLA

Till alla er sorgsna skälar som fortfarande tittar in och undrar vad den bedrövligt slöa och lata Bella har tagit vägen så säger jag bara, GE ER AV. Jag kommer nog inte att blogga något mer hahah xD
Jag spelar Aliciaonline numera, SSO ÄR TRÅKIGT... Det händer INGET. Men förhoppningsvis så loggar jag väl in tills det att Araberna komme roch kanske köper mig en rackare som jag ändå aldrig kommer att levla XD
 
 
SO LONG
 
Har andra hästar, mer pengar och har en annan rank nu xD
 
 





Hej,fin blogg! Besök gärna min och bli en av mina läsare men ännu bättre om du redan läser. På min blogg får du ta del av många fina och bra tips på både ourfits m.m


Besök gärna! Mvh Juliette <3

2014-01-12 » 16:33:15

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback