Silver Pointer

Pepsi och Mobilskal

Hej hej!
Just nu sitter jag och dricker Pepsi Max (Med sötningsmedel usch) och spelar starstable. 
Idag har jag kommit hem från mitt landställe, stannar idag och åker tillbaka imorgon på förmiddagen så det blir några tidsinställda c; Kommer ha mobil internet som snart kommer ta slut så mkt som jag kommer andvände det x)
Mobilskalen jag beställde om någon nu undrar hittar ni på Fyndiq.se
Här är bilder på dom
Plånboksfodral till iPhone 3g
Detta är ett vitt plånboks skal med plats för Pengar och kreditkort c;
Blingskal iPhone 3G/3GS vit
Detta är ett "blingskal" med små diamanter (inte äkta) 
Tycker båda skalen e skit snygga!
Observera att båda skalen e till en I Phone 3GS Har absolut ingen aning om de här skalen finns till andra telefoner.
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback