Silver Pointer

Bloggningen för min del ~Bella

Bloggar inte idag, har besök IRL.
Imorgon ska jag IRL till Stockholm och köpa en väska på Åhlens City.
Så det blir segt med inlägg men det kanske dyker upp ett eller annat inlägg då.
På Måndag ska jag till tandläkaren, på eftermiddagen sedan rida kl. 16:30 
Har alltså fullt upp i helgen och skolan börjar på Tisdag. Sammanfattningsvis blir det segt med bloggning men jag startar upp bloggningen lite mer när skolan börjar. Börjar 7:an nu så det blir ännu senare dagar nu...
Med det sagt vill jag inte att ni sätter för stor press på mig eller Hanna för den delen. Vi bloggar för att det är kul. Jag tänker inte ge upp mitt IRL liv för att blogga och spela data. Nej, sommarlovet förändrade mig. På många sätt.
 






Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback