Silver Pointer

Åsikt - Spamma i Global

Jag har en åsikt. Det är om att spamma.
 
Att spamma tycker jag inte är okej. Sitter man och skriver t.ex ''FYYYDFIJDKKSLALLLLLAAAAAA'' 50 gånger, 1. Ingen bryr sig 2. Det är bara jobbigt. Det finns olika sorters spamm. Man kan antingen spamma med reklam om sin blogg, ridläger, klubbförfrågor och massa mer. Visst, det är en Global, men jag tycker inte att det är okej! Skriver du 5 gånger på raken ''Nytt inlägg *********.blogg.se!'' Klart att ingen kollar om du spammar? Iallafall inte jag. Om jag ska reklamera min blogg skriver jag en gång i Global om att det är nytt inlägg eller något.
 
Detta var min åsikt, nån som håller med?
 
Kommentera vad ni tycker om Spamm i Global!
 





Måste bara påpeka att ordet "reklamera" betyder att man återlämnar/klagar på en produkt ^^'

2013-08-04 » 22:41:29

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback